Stoprva izvedba dirke Milano-Torino, ki je bila letos pisana na kožo šprinterjev, je pripadla Francozu Arnaudu Demarju. Član Groupame-FDJ je bil v zaključku hitrejši od Caleba Ewana in Wouta van Aerta, ki je pred dnevi slavil na Strade Bianche.

Bolj ali manj ravninskih 198 kilometrov je na štart dirke privabilo številne šprinterje. Na dirki so nastopile skoraj vse ekipe World Toura, ki v letošnji sezoni izkoriščajo vsako možnost za dirkanje.

Beg, ki se je odcepil že zgodaj, si je privozil največjo prednost sedmih minut. Glavnina v ozadju večjih težav z nadzorom dirke ni imela. Enega za drugim so polovili vse ubežnike, najdlje je v begu vztrajal Manuele Bora (Astana).

Kmalu po združitvi kolesarjev je glavnino raztrgal padec. Osem kilometrov do cilja je tako med kolesarji nastala panika, ki sta jo najbolje obvladali ekipi Lotto Soudala in Groupame-FDJ.

Ekipa zmagovalca je danes svoje delo opravila za odlično oceno. V zaključku etape so Demareja varno pripeljali na ciljno ravnino. Tudi tam so mu ekipni kolegi pripravili dober položaj za šprint, ki ga je Francoz izkoristil in si privozil prvo zmago v letu 2020.

Prvi je zaključni šprint začel Peter Sagan. Vajeni smo, da Slovak svoje šprinte začenja nekoliko prej od čistokrvnih šprinterjev, saj je prav vzdržljivost v šprintu ena izmed glavnih prednosti Sagana. Tudi danes je član Bore-hansgrohe prvi močneje pohodil pedala, a kmalu ostal brez moči. V zaključku so ga prehiteli Demare, Ewan in Van Aert, tako da se je moral Slovak zadovoljiti s četrtim mestom.

Današnja dirka je predstavljala neke vrste generalko pred sobotnim Milano-San Remom. Tudi na njem imajo navadno največ možnosti za zmago šprinterji, ki lahko preživijo kratek vzpon Poggio nekaj kilometrov pred ciljem. Kot eden glavnih favoritov se omenja Peter Sagan, ki je na dirki nastopil že devetkrat, a prvo zmago še čaka. Do sedaj je bil dvakrat drugi.

Nastop na sobotnem spomeniku so potrdili tudi prvi trije kolesarji z današnje dirke. Pričakovati gre torej, da bomo v zaključku videli boje podobnih kolesarjev kot danes. A v preteklosti je znal presenetiti tudi kateri izmed specialistov za enodnevne klasike, ki je napadel na zadnjem vzponu in si do cilja pripeljal neulovljivo prednost.