Adidas je tri mesece po predstavitvi prvega, predstavil še drugi model kolesarskega čevlja, ki napoveduje njihov povratek v svet kolesarstva. Tokrat so se zatekli k legendarnemu modelu Samba, ki so ga prilagodili potrebam kolesarjev. Tako je nastala Velosamba.

Model Samba je bil javnosti prvič predstavljen daljnega leta 1949, takrat predvsem za potrebe nogometašev. Kmalu je čevelj postal več kot le nogometno obuvalo. Množice so ga kupovale za vsakodnevno nošenje in ga s časom postavile na drugo mesto najbolj prodajanih čevljev vseh časov.

Dvainsedemdeset let po rojstvu Sambe je Adidas predstavil kolesarsko različico modela. Čevelj je na prvi pogled povsem enak običajnemu modelu, pogled podplata pa razkrije glavne razlike. Celoten spodnji del čevlja je namreč okrepljen z notranjo ploščo, del katere je tudi nosilec za ploščice.

Glavna razlika z običajnim modelom se skriva v podplatu. (vir: twitter)

Čevelj je sicer narejen iz usnja in premazan z zaščito pred dežjem, sprednji del pa je tradicionalno oblečen v semiš. Na strani seveda ne manjkajo tri črte, ki so zaščitni znak znamke.

Nemško podjetje je čevelj ustvarilo z mislijo na mestno in notranjo vožnjo. Zaradi svojega retro izgleda čevelj še zdaleč ne dosega vseh standardov kvalitetnega kolesarskega čevlja, saj je njegov glavni namen najti prav ravnovesje med izgledom in uporabnostjo.

»Naš namen je zadovoljiti potrebe hitro rastoče nove kolesarske kulture. Ustvarili smo dostopen visokokvaliteten izdelek, ki spodbuja vse več ljudi, da se vpnejo v pedala,« je ob predstavitvi Velosambe povedal direktorica Adidasovega oddelka za posebne športe Celine Del Genes.  

»Velosamba sloni na naši zapuščini urbanega stila in izkušenj, ki kolesarstvu prinaša nekaj povsem edinstvenega.«

Cena Velosambe bo 120 evrov, nakup pa bo možen le preko uradne spletne strani Adidas.com.

  • (vir: twitter)