Nizozemsko moštvo Jumbo-Visma je pred tednom dni naznanilo, da bo na letošnji Dirki po Franciji nastopalo v črni različici dresa. Navijačem je z glasovanjem omogočila izbiro med tremi dizajni in danes so predstavili rezultate glasovanja.

Po osmih dneh in skoraj 58 tisoč glasovih je znan zmagovalni dizajn. Navijači so odločili, da bodo člani Jumbo-Visme na Dirki po Franciji nosili dizajn poimenovan »The Rapid Rabel«. Ta je slavil zelo prepričljivo, prejel je kar 44 odstotkov vseh glasov.

»Najbolj neposreden dizajn s pestrim karakterjem. Prežet z ambicijo po pisanju kolesarske zgodovine. Dopolnjen z imeni naših zvestih navijačev in prepoznan po dinamičnih in hitrih črtah,« so zmagovalni dizajn opisali pri nizozemskem moštvu.

Jutri bo dres prišel v prodajo, a le za tiste, ki so glasovali. Ostalim ljubiteljem kolesarstva pa bo nakup omogočen dva dni kasneje.

Z nakupom dresa do 28. aprila lahko navijači na njem pustijo tudi svoj pečat. Imena tistih, ki bodo dres kupili med prvimi, bodo namreč zapisana na dresu, ki ga bodo kolesarji Jumbo-Visme, na čelu s Primožem Rogličem, nosili na francoski pentlji.  

Zakaj nov dizajn dresa?

Jumbo-Visma se je za črno različico dresa odločila iz spoštovanja do rumene majice. Na prošnjo Mednarodne kolesarske zveze in organizatorja Toura podjetja ASO, so sklenili, da tradicionalni rumen dres zamenja črna različica.

Nizozemsko moštvo je že vrsto let pred francosko pentljo prilagajalo svoj dres in mu dodajalo nekaj več črne barva. Na ta način so poskrbeli, da so se v karavani lažje razlikovali od rumene majice vodilnega. Letos so torej storili še korak dlje in dres povsem spremenili.