Dirka po Franciji je vse bližje in ekipe počasi predstavljajo izbrance, ki jih bodo zastopali na največji dirki sezone. Kot prva je to storila Jumbo-Visma, ki je že pred časom napovedala boj za rumeno in zeleno majico. To je povzročilo skrbi pri navijačih moštva, saj se bojijo, da bi lahko ekipa na koncu ostala brez obeh.
Nizozemsko moštvo je že pred začetkom sezone napovedalo, da bodo imeli letos v Franciji dva glavna cilja. S Primožem Rogličem in Jonasom Vingegaardom bodo lovili rumeno majico, Wout van Aert pa bo naskakoval majico zelene barve.
Belgijec se zdi kot narejen za zeleno majico, saj lahko točke osvaja tako v šprintih kot na hribovitih etapah. In čeprav se zdi, da bi do nje lahko prišel z lahkoto, bo tu in tam seveda potreboval pomoč moštva.
Tu pa navijači ekipe zastrižejo z ušesi.
Če bo Wout van Aert potreboval pomoč moštva, bo te manj na razpolago za Rogliča in Vingegaarda. Poleg tega pa bo tudi Van Aert na mnogih etapah hranil moči in se tako tu in tam odrekel narekovanju tempa na čelu skupine.
Privrženci Nizozemcev poudarjajo, da so v primerjavi s Tadejem Pogačarjem že tako v podrejenem položaju za osvajanje rumene majice, notranja delitev ekipe pa bi razkorak le še povečala. Športni direktor ekipe Merijn Zeeman miri kolesarsko javnost in poudarja, da si bodo tudi kapetani med seboj pomagali, ko bo to potrebno.
“Glavni cilj Wouta je zelena majica. Kot ekipa se bomo trudili po najboljših močeh. Kako? To bo pokazala cesta. Seveda pa bo Wout podpiral tudi Primoža in Jonasa, a enako bo veljalo tudi v obratni smeri,” je pojasnil Nizozemec.
Kako točno bodo razdeljeni pomočniki, za zdaj še ni jasno, to se bo razjasnilo šele ob začetku dirke. Vsi hitrejši fantje, predvsem Christophe Laporte in Nathan Van Hooydonck bosta verjetno najtesnejša pomočnika Van Aerta, čeprav bosta opravljala tudi naloge v korist Rogliča in Vingegaarda.
“Prvi teden je zelo pomemben in Van Hooydonck ter Laporte sta specialista za tovrsten teren. Na ravnini, ob hektičnih dneh zaživita. Podobno velja za [Tiesja] Benoota, a on je primernejši za vse terene, saj zna voziti tudi navkreber,” je še dodal.
Na koncu je Zeeman izbiro osmerice, v kateri je najbolj očitna odsotnost pomembnega pomočnika Rohana Dennisa, upravičil z dogajanjem na Dirki po Švici. Ekipa jo je predčasno zapustila zaradi okužb s Covidom-19 in trebušnih težav Dennisa.
“Še več razlogov je, zakaj smo izbrali dotično osmerico. Vsi vemo, kaj se je dogajalo na Dirki po Švici.”