Kolesarski posel trenutno cveti, zaloge opreme v svetu še vedno primanjkuje in mnogi v tem vidijo priložnost za zaslužek. Tudi Louis Vuitton, ki predstavlja linijo enih najdražjih koles na svetu.
Francoski modni konglomerat je znan, da rad v svet pošlje običajne izdelke, ki jih začini s svojim vzorcem in jim postavi absurdno visoko ceno. Tako lahko na primer kupite njihovo kolebnico za 500 evrov, košarkarsko žogo za 2000 evrov ali pa namizni nogomet za 65 000 evrov. Zadnja v seriji »predmeti, ki si jih ne bom mogel nikoli privoščiti« je linija koles.
Louis Vuitton na trg pošilja žensko in moško različico mestnega kolesa v sedmih različnih barvnih odtenkih. Prav vsako je močno zaznamovano z značilnim monogram vzorcem, ki krasi okvir in sedež, na ženskem modelu pa tudi košarico.
Tako moško kot žensko kolo pride v dveh različnih velikostih. Ženske lahko izbirajo med okvirjem, ki se prilega telesni višini od 150 – 165 centimetrov ali 165 – 180 centimetrov, medtem ko bo moško kolo na voljo tistim, ki v višino merijo 165 – 180 ali 180 – 195 centimetrov.
Louis Vuitton trdi, da ima kolo dve prestavi, čeprav slike tega ne potrjujejo, saj je na prvi pogled mogoče videti le eno prestavo. Dizajnersko dovršena oblačila vam bo varoval lesen blatnik, prav tako pa so iz lesa narejeni tudi obroči kolesa.
Ne moremo tudi mimo krmila in predvsem zavornih ročic. Krmilo spominja na narobe obrnjeno krmilo kronometrskega kolesa, zavorne ročke pa k temu še pripomorejo. Kako točno zaviraš, nam še ni jasno, saj je zavorna ročka obrnjena ravno obratno, kot bi to pričakoval, a nekako se boš že ustavil, vendarle so na kolesu nameščene disk zavore. Takšnega kolesa si jasno ne želiš opraskati ob tla, kajne?
Francozi so svojo prepoznavno monogram cvetlico vdelali tudi v sprednji zobnik. Štiri peresa se tako lesketajo in držijo obliko sprednjega zobnika.
Če vam je zgornji vpis kolo približal k srcu, pa je prav, da izveste tudi, koliko lažji bo vaš račun, ko se boste naslednjič v službo pripeljali na kričečem francoskem kolesu. Cena je postavljena pri 22 000 evrov.
Morda bi torej vseeno raje kupili novega Pinarella Dogmo F12 in tako prihranili devet tisočakov.