Ena izmed ključnih etap letošnje Dirke po Franciji bo zagotovo peta etapa, ki bo vsebovala kar enajst tlakovanih odsekov. Te si kolesarji že ogledujejo, pred kratkim je to storil tudi Tadej Pogačar.
Slovenski as je v nedeljo dobro nastopil na Dirki po Flandriji in za las zgrešil mesta na stopničkah. Že dan kasneje pa je imel v mislih nove cilje, saj je v družbi športnega direktorja Aarta Vierhoutena odšel preko meje in si v Franciji pobližje pogledal tlakovane odseke, ki bodo vključeni na Dirki po Franciji.
Pogačar je na družbenih omrežjih delil fotografijo, na kateri pozira pred enim izmed najbolj značilnih odsekov klasike Paris-Roubaix, ki pa ne bo vključen na Dirki po Franciji. A če treninge opravljaš tam, potem ti le redki tlakovci predstavljajo težave.
— Tadej Pogačar (@TamauPogi) April 4, 2022
Člana UAE Emiratesov sta se nato odpravila tudi na ogled tlakovcev, na katerih bi Pogačar dejansko tekmoval. Tudi te ne bodo najbolj prijazni, kar je ‘na obrate’ spravilo Vierhoutena, ki trdi, da tovrstni odseki nimajo mesta na nobeni dirki.
“Drugi tlakovani odsek rahlo visi navzdol, ker ne sodi na nobeno tekmovanje,” je v bil jasen v pogovoru s Sporzo.
“To je norost. Vožnja po tlakovcih s hitrostjo 60 do 65 kilometrov na uro in to v divjem tempu Toura… Takšen odsek ne spada na nobeno dirko. Presenečen sem. Če bi bil jaz organizator, tega ne bi nikoli vključil v traso.”
“Tlakovan odsek, ki visi navzdol. Tu ni drugih možnosti levo in desno od proge. To je skregano z vso varnostjo, ki se jo tako zelo poudarja v zadnjem času. Ne razumem, zakaj je ta odsek vključen v traso. Z njim iščeš le težave.”
“Vsi so polni adrenalina po šprintu do prvega tlakovanega sektorja. Na zadnjih sektorjih je v ospredju le 40 kolesarjev, na prvih sektorjih pa bo skupaj cela glavnina. To je smrtno nevarno.“
Omenjeni sektor je sicer v preteklosti že bil del Dirke po Franciji. Na njem so se kolesarji pomerili leta 2018 v sklopu tako imenovane Roubaix etape. Tedaj večjih težav na njem ni bilo, a Vierhoutena preteklost ne zanima prav dosti.
“Na srečo je bilo takrat suho vreme. V primeru dežja pa je povsem neodgovorno, da kolesarje pustimo dirkati na tlakovani cesti, ki visi navzdol.”