Tadej Pogačar je na svetovnem prvenstvu predstavil novo poslikavo svojega kolesa. Ideja za oblikovanje se je porodila prav pri Slovencu, ki je željo po posebni barvi svojega Colnaga na svetovnem prvenstvu izrazil že kmalu po zmagi na Dirki po Franciji.

Colnago je na svetovno prvenstvo v Flandrijo poslal številna kolesa, a eno se je precej razlikovalo od drugih. Tadej Pogačar je nastopal na posebno pobarvanem kolesu, katerega je pomagal sooblikovati.

Kmalu po Dirki po Franciji je Colnagu zaupal, da si na svetovnem prvenstvu želi posebno poslikavo. Pri italijanskem proizvajalcu svojemu paradnemu konju seveda ne želijo reči ne, tako da je bila želja 23-letnika kmalu uslišana.

Rdeče-bela poslikava z nekaj črne barve je navdih dobila v ledu in ognju. Prav tako so pri Colnagu tudi poimenovali model Pogačarjevega kolesa, ki je edino na svetu s takšno barvno shemo.

Podpis Pogačarja na zadnjem delu okvirja odraža njegovo sodelovanje pri oblikovanju. (vir: twitter)

Slovenski as je želel, da bi poslikava odražala njegov način dirkanja. Led oziroma bela barva predstavlja misli med dirko – hladna glava za racionalne odločitve. Rdeča barva oziroma ogenj pa predstavlja ‘gorenje v nogah, ko pritiska na pedala in se pelje proti zmagi’.

Zadnji del okvirja, poleg običajnih napisov Campagnola in Colnaga, krasi tudi podpis Tadeja Pogačarja. Gre za prvi tovrstni podpis mladega asa, ki govori o njegovi vključenosti v oblikovanje italijanskega lepotca.

Tehnološko napredno preprečevanje kraje

Colnago je pred kratkim predstavil funkcijo preprečevanja kraje, ki jo je med prvimi vgradil prav na Pogačarjevo kolo. Gre za kovinsko tablico, ki je vgrajena na okvir in s pomočjo blockchain tehnologije nosi podatke o lastniku kolesa.

Italijanski proizvajalec koles je združil moči s podjetjem MyLime, ki nudi blockchain usluge. Z njihovo aplikacijo lahko vsakdo skenira tablico vgrajeno na kolo in dobi podatke o lastniku, datumu izdelave in datumu prodaje okvirja.

Colnago se opira na moderno tehnologijo in upa, da se bo tako zmanjšalo število kraj koles. (vir: twitter)

Proizvajalcu upajo, da bi na ta način preprečili krajo koles. Čeprav kolesa fizično ne bo nič težje ukrasti kot prej, pa bo precej težja njegova prodaja. Podatki lastnika na tablici se namreč lahko spremenijo le ob avtorizaciji dosedanjega lastnika, ki si lasti geslo za spreminjanje podatkov.