Organizatorji Dirke po Italiji so razkrili drugi paket etap. Šprinterji bodo na dirki dobili sedem priložnosti, a za nekatere bo treba najprej preživeti tudi nekaj klancev.
Pretekli četrtek so bile razkrite uvodne tri etape Dirke po Italiji, ki bodo potekale na Madžarskem. Pri RCS Sportu, organizatorju italijanskega kroga, so sedaj razkrili paket preostalih ravninskih etap.
Ravninskih oziroma šprinterskih etap bo na dirki sedem, dve na Madžarskem in pet v Italiji. Za zdaj še ni jasno, kateri dan bodo na sporedu, saj so bile razkrite le tehnične podrobnosti posameznih etap in njihovi profili. Domnevamo tudi, da so etape predstavljene v zaporedju, v katerem si bodo sledile tekom dirke.
Cilj v rojstnem kraju Vincenza Nibalija
Prva ravninska etapa na italijanskih tleh bo na vrsti že zelo zgodaj, saj bo potekala na Siciliji, kamor naj bi se dirka preselila po tridnevnem obisku Madžarske. Začela se bo v Catanii, in se 172 kilometrov kasneje končala v Messini, od koder prihaja eden najboljših italijanskih kolesarjev Vincenzo Nibali.
Etapa bo vse prej kot lahka. Čeprav je označena kot ravninska, jo na sredini preseka vzpon druge kategorije, ki bo postregel z večjim delom 1200 višinskih metrov, kolikor jih ta dan čaka kolesarje. Z vrha je do cilja vseeno še precej daleč, skoraj 100 kilometrov, zato lahko pričakujemo, da bo glavnina do cilja vseeno prišla skupaj.
Skok na celino
Kmalu po sicilijanski etapi bo sledila še ena ravninska etapa, tokrat že na celini. Palmi bo gostil štart 192-kilometrske etape, ki bo z edinim preizkusom postregla tik po začetku, nadaljevanje pa bo bolj ali manj ravno.
Še veliko manj višinskih metrov bo potrebno premagati na tretji italijanski ravninski etapi. ‘Ravna kot palačinka’ je izraz, ki najbolj opisuje najdaljšo etapo dirke. Z 201 kilometrom se bo etapa med Santarcangelo di Romagna in Reggio Emilio dolžinsko izenačila s tretjo etapo na Madžarskem.
Predzadnja ravninska etapa bo najtežja
Šprinterji si bodo morali predzadnjo priložnost za lov na etapo pošteno priboriti. Čaka jih namreč kar 1450 višinskih metrov, pri čemer bo najtežji del trase predstavljal vzpon tretje kategorije.
Dan se bo začel v San Remu, kmalu po kilometru nič pa bo na vrsti že edini vzpon dneva. Colle di Nava bo verjetno pospremil formiranje bega, ki pa ga šprinterji ne bodo želeli spustiti predaleč.
Po dosegu vrha sledi dolg položen spust, ki se 50 kilometrov pred ciljem ponovno prelomi. Od tu dalje se cesta v večini le še dviga proti cilju, a naklone bi morali preživeti tudi najtežji kolesarji.
Zadnji šprint v Trevisu
V zaključku dirke bomo videli še zadnji šprinterski obračun, ki se bo odvil v Trevisu. Glede na namigovanja, da se bo dirka končala z vožnjo na čas v Veroni, bi bila to lahko celo predzadnja etapa.
Trasa bo lahka, dolga le 146 kilometrov s 570 višinskimi metri. Po nekaj bolj razgibanem uvodnem delu je zadnjih trideset kilometrov povsem ravnih in vse drugo kot šprint glavnine bi bilo veliko presenečenje.
Glede na to, da je iz Ljubljane do Trevisa le dve uri in pol vožnje, lahko pričakujemo, da bo v cilju veliko slovenskih navijačev, ki si bodo kasneje ogledali tudi zaključek dirke.