Soren Kragh Andersen je dokazal, da je eden najbolj zvitih kolesarjev v karavani. Danec je ponovil vajo, ki jo je prvič prikazal na 14. etapi in se veselil druge zmage na letošnjem Touru. Šprint zasledovalcev je zopet dobil Luka Mezgec, ki je bil še enkrat več “prvi poraženec”.

Na papirju šprinterska etapa se je dodobra razživela 30 kilometrov pred koncem, ko se je iz glavnine odcepila dvanajsterica kolesarjem, med njimi tudi Luka Mezgec. Glavnina v ozadju se je povsem ustavila in postalo je jasno, da bo zmagovalec nekdo izmed ubežnikov.

Taktično najboljši je bil v zaključku Soren Kragh Andersen, ki je 15 kilometrov do cilja napadel ubežnike. Nihče mu ni sledil in Danec je prišel do več kot pol minute prednosti. Kmalu je postalo jasno, da v ozadju ni dovolj složnosti, da bi ujeli Sunwebovega kolesarja, ki se je tako prebil do druge zmage na letošnjem Touru.

Preostali ubežniki so se udarili za drugo mesto oziroma za naziv “prvega poraženca”, kot je po 14. etapi povedal Luka Mezgec. Slovenec je tudi danes prišel do drugega mesta in njegovo mnenje o nazivu se ni spremenilo.

Primož Roglič in Tadej Pogačar sta danes preživela miren dan. Zaključila sta ga v glavnini, ki je v cilj prišla 7 minute za ubežniki. Vsi favoriti so bili veseli lažje etape, saj je jutri na vrsti še zadnji dan, ki lahko spremeni skupni seštevek. Kolesarje čaka posamična vožnja na čas, ki se bo končala z vzponom na Planche des Belles Filles.  

Glavni favorit za končno zmago seveda ostaja Primož Roglič, ki bo branil 57 sekund prednosti pred Tadejem Pogačarjem. Slednji bo skušal priti na vrh razpredelnice, a sam priznava, da bo to izjemno težko. Veliko bolj verjetno je, da bo v Parizu stopil na drugo stopničko in na ramenih nosil belo majico.

Tudi pikčasta majica bo na dosegu rok obeh Slovencev. Za najboljšim kolesarjem na gorskih ciljih Richardom Carapazom Pogačar zaostaja dve točki, Roglič pa še pet več. Jutri bon a voljo 10 točk za najhitrejšega na vzponu. Vseeno se zdi, da bo Kolumbijec na koncu v boljšem položaju kot naša dva kolesarja, saj si lahko privošči taktiziranje na ravninskem delu trase.