Že dolgo ni dvoma, da so družbena omrežja postala eno ključnih orodij za doseganje slave. Zmagovanje dirk zagotovo pripomore k večji slavi in boljši pogodbi, a tudi prepoznavnost na družbenih omrežjih igra veliko vlogo. Le vprašajte Petra Sagana.
Na Twitter profilu Wine & Wheels je bila objavljena zanimiva statistika najpopularnejših kolesarjev na vseh treh glavnih družbenih omrežjih – Twitterju, Instagramu in Facebooku. Skupno število sledilcev preko vseh treh je dalo odgovor o najpopularnejšem kolesarju v karavani.
Moški svet si podreja Peter Sagan
Čeprav je za njim slabša sezona, v kateri je bil daleč od forme, ki ga je krasila pred leti, pa najpopularnejši kolesar v karavani še naprej ostaja Peter Sagan. Primat se ga drži že večji del kariere, poleg uspešnih dirk je namreč pridobil tudi status eden največjih zabavljačev, zaradi česar je bil mnogo let tudi najbolje plačan kolesar. Slovak ima skupaj skoraj 4,5 milijona sledilcev.
Da je Kolumbija kolesarska država in so v njej kolesarji eni največjih zvezdnikov, vemo že dolgo. Statistika družbenih omrežij to le potrjuje. Drugo mesto zaseda Rigoberto Uran, ki se bliža štirim milijonom skupnih sledilcev, dvesto tisoč manj pa jih ima na tretjem mestu njegov rojak Nairo Quintana.
Peterico zaključujeta dva Britanca, ki sta najboljša leta že pustila za seboj. Na četrtem mestu je Chris Froome, ki se lahko pohvali z dobrimi tremi milijoni sledilcev. Nekaj več kot pol milijona manj sledilcev pa ima na svojem računu Mark Cavendish.
Trije Slovenci v trideseterici
Med trideseterico so tudi trije Slovenci. Morda smo jih pričakovali nekoliko višje, predvsem Primoža Rogliča in Tadeja Pogačarja, a dejstvo je, da se dvomilijonska Slovenija težko primerja s 50 milijoni Kolumbijcev.
Primož Roglič je najbolj sleden Slovenec. Preko vseh treh omrežij mu sledi skoraj milijon uporabnikov, pri čemer jih je največ na Instagramu, najmanj pa na Twitterju. Skupno zaseda 12. mesto.
Pet stopničk nižje, na 17. mestu, najdemo Tadeja Pogačarja, ki je pred kratkim presegel 600 tisoč sledilcev. Tudi on je z naskokom najbolj sleden na Instagramu, kjer je tudi najbolj aktiven.
Na rob trideseterice pa se je uvrstil Matej Mohorič, ki ima za seboj izjemno sezono. Uspehi se odražajo tako na UCI lestvici kot na družbenih omrežjih. Skupno je zbral 54 tisoč sledilcev, tudi on jih ima večino na Instagramu.
Prva dama je Letizia Paternoster
Tudi dekleta svojo prepoznavnost širijo preko družbenih omrežij. Številke so manjše kot pri moških, a še vedno občudovanja vredne.
Na vrhu je italijanska kolesarka Letizia Paternoster, ki je pravkar postala svetovna prvakinja na dirkališču. Kadar pa 22-letnica ne nabira krogov na velodromu, nastopa v dresu Trek-Segafreda. Preko vseh treh družbenih omrežij ima 420 tisoč sledilcev.
Na drugem mestu ji sledi ena najboljših kolesark vseh časov Marianne Vos. Nizozemka ima 350 tisoč sledilcev, kar je 30 tisoč več od rojakinje Anne van der Breggen na tretjem mestu. Slednja je sicer letos kolesarstvu pomahala v slovo.
Peterico zaključujeta Lizzie Deignan s 316 tisoč sledilci, 30 tisoč manj pa jih ima Annemiek van Vleuten.
Na seznamu pa je spregledana Urška Žigart, ki ima preko treh socialnih omrežij okoli 40 tisoč sledilcev. Ta številka bi jo uvrstila okoli 15. mesta.