Vse več ljudi je prepričanih, da bo Filippo Ganna brez težav premaknil rekordno znamko v vožnji na eno uro, ko se bo zanjo odločil. Italijan želi svoje sposobnosti dokazati v polni luči in bo rekord napadal na čim nižji nadmorski višini.
V zadnjem času je postalo priljubljeno lovljenje rekordov na visokih nadmorskih višinah. Redkejši zrak omogoča večjo hitrost ob proizvajanju enake moči, ta razlika pa odtehta tudi primanjkljaj kisika, ki se ga tako visoko že občuti.
Trenutni rekorder Victor Campenaerts je bil uspešen na velodromu v Aguascalientesu v Mehiki. Ta leži na nadmorski višini 1900 metrov, kjer je vpliv redkejšega zraka že precej občuten. Tudi Alex Dowsett je letos poskušal rekord podreti na istem velodromu, a bil neuspešen.
Za Filippa Ganno lovljenje rekordov na visoki nadmorski višini ni preveč zanimivo. Veliko raje bi rekord podrl na nadmorski višini gladine morja in tako dokazal, da je resnično najhitrejši.
“Svojega poskusa ne bom izvajal na višini, kot mi mnogi priporočajo. Svetovni rekord bom napadal na višini gladine morja. Če mi uspe, bo to nekaj drugačnega, kar mi daje zadovoljstvo,” je povedal 25-letnik.
Italijan se z lovom na rekord spogleduje že več kot leto dni, a zdi se, da poskus bolj kot on sam pričakuje kolesarska javnost. Sam poudarja, da bo kmalu poskušal, a da mora biti vožnja izvedena z ustrezno pripravo, zato hitenje nima smisla.
“Videti moramo, ali lahko vse pripravimo točno tako, kot si želim. Razmišljam o tem in z ekipo delamo v tej smeri. Če se lotiš česa takega, ne sme biti nič prepuščeno naključju.”
Že večkrat je namignil, da bi lahko poskusil v letu 2022, a verjetno šele po koncu sezone, saj ima pred tem druge načrte. Sezono bo začel že konec februarja v Argentini, spomladanski del pa bosta nato zaznamovala predvsem spomenika Milano-San Remo in Pariz-Roubaix.
Ena glavnih preizkušenj sezone bo tudi zanj Dirka po Franciji. Pogled se mu je ustavil na uvodnih danskih etapah, še posebej prvi z vožnjo na čas. Ta mu namreč omogoča, da bi oblekel rumeno majico in jo nato zadržal nekaj dni.
“Sanjam o rumeni majici. Želim si jo nositi, čeprav to ne bo lahko, saj gre za težko dirko. Prva možnost se ponuja že prvi dan z uvodno vožnjo na čas. Nato bomo videli, kako bo šlo, a nekaj je gotovo: vsak dan bo zelo težek.”