EF Education-Nippo ponovno spremenil dizajn dresa pred Dirko po Italiji

Ameriško moštvo EF Education-Nippo je pred lansko Dirko po Italiji razkrilo nov dres, ki so ga oblikovali skupaj s podjetjem Rapha. Tedaj se je kolesarska javnost razdelila, lahko si ga oboževal ali sovražil. Tudi letos so se odločili za spremembo dizajna, a tokrat je dres veliko manj ekstravaganten.

Rožnati dres, v katerem ameriško moštvo nastopa na večini dirk se na Dirki po Italiji »tepe« z rožnato majico vodilnega. Podobno kot Jumbo-Visma na Touru, so tudi pri EF Education-Nippu sklenili, da pred Girom spremenijo svojo barvno shemo in tako izkažejo spoštovanje do majice vodilnega.

Letošnji dres na prsih ne nosi račke ali kakšne druge živali. Dizajn, ki so ga poimenovali ‘Evforija’ sestavlja črna podlaga, na njej pa so natisnjeni raznobarvni pravokotniki. Kot pravijo oblikovalci, naj bi dres proslavljal združevanje ljudi iz različnih narodov in z različnimi ozadji.

Raznobarvni pravokotniki ne bodo prisotni le na dresih kolesarjev, pač pa bo preobrazbo doživela celotna oprema moštva. Tako bodo barvni tretma dobile še rokavice, nogavice, čelade, očala in tudi okvirji kolesa. Prav vsi modeli koles, ki jih uporabljajo, bodo na vilicah in spodnjem delu okvirja nosili raznobarvne pravokotnike.

  • (vir: twitter)

Lansko leto je ameriško moštvo s spremembo dresa zadelo marketinško terno. O dresih se je govorilo na vseh področjih, tudi izven kolesarskih krogov. Sodelovanje s podjetjem Palace Skateboards, ki je bilo odgovorno za račko na dresu, se je izkazalo za izjemno uspešno. Dresi so se namreč na eBayu prodajali tudi za 1150 evrov.

Rapha pa EF Education-Nippu ni priskrbela le nove grafične podobe, pač pa so pred kratkim izdali nov kronometrski dres, za katerega pravijo, da je najhitrejši do sedaj. Ekipa ga bo premierno nosila na Giru, pri Raphi pa trdijo, da bodo kolesarji zgolj na račun novega dresa prihranili 12,4 watta moči pri hitrosti 55 km/h.

Prejšnji članekIščemo najlepšo slovensko zmago na Dirki po Italiji – finale
Naslednji članekPri Israel Start-Up Nationu so navdih za nove drese našli v kozarcu vina